Ciekawostki, Zrób to sam, Dziennik Iskierki, Zabawa, Sesja zdj.

niedziela, 6 kwietnia 2014

Czwartkowy wypadek.

Na początku chciałam przeprosić za tak długą nie obecność, sprawy rodzinne.
A więc w czwartek kiedy wróciłam ze szkoły zauważyłam, że Iskra kuleje. Zapytałam mamy  co się stało. Odpowiedziała, że tylko usłyszała jakiś hałas i kicia przybiegła do niej. Niestety podejrzewam, że kicia spadła z barierki na piętrze i spadła na parter. Postanowiłam poczekać parę dni zanim pojedziemy do weterynarza, ponieważ wygląda to tylko na stłuczenie. Jest Już niedziela i kicia ma się lepiej, ale wciąż ma kłopoty ze skakaniem i chodzeniem ale jest coraz lepiej. Niedługo powinna znów się beztrosko bawić.

1 komentarz:

  1. Eh te nasze zwierzaki... Mój piesek też ma już chroniczny problem ze stawem kolanowym...

    OdpowiedzUsuń