Ciekawostki, Zrób to sam, Dziennik Iskierki, Zabawa, Sesja zdj.

niedziela, 1 grudnia 2013

Sobotni wieczór

Dziś a właściwie wczoraj cały dzień sprzątałam i to porządnie, jak zwykle mój kot mnie na krok nie odstępował, więc po zakończeniu porządków była totalnie padnięta. Ale za wytrwałość postanowiłam zrobić jej prezent. Dotychczas nie spałyśmy razem, postanowiłam dziś jej pozwolić jednak od mojego łóżka wolała szafę i tam się położyła. Więc postanowiłam jej zrobić tam mały kącik. Iskierka jest zachwycona spędza tam każdą wolną chwilę.






2 komentarze:

  1. Zauważyłem że czytasz komiksy W.I.T.C.H na magiczny klub.Jeśli chcesz nowszych komiksów znajdziesz je na komiksywitch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za informację, fajnie jest czasem wrócić do dobrych czasów.

    OdpowiedzUsuń