Ciekawostki, Zrób to sam, Dziennik Iskierki, Zabawa, Sesja zdj.

wtorek, 4 lutego 2014

Wierność

Moja Iskierka jeszcze raz udowodniła, że mnie kocha. Przedwczoraj dostałam grypy żołądkowej (nie miła sprawa ale jest już lepiej) moja kicia mimo nie miłych widoków i zapachów siedziała przymnie i mnie grzała. Oczywiście jak to kot musiała mieć chwilę przerwy żeby załatwić swoje sprawy, ale tak to była cały czas przymnie. Naprawdę to skarb taki kot, nie raz czytałam po forach, że koty po niemiłych widokach kiedy ich właściciel ... koty się od nich odwracają. Skoda, że wtedy nie miała przy sobie komórki cyknęła bym dla was jakieś zdjątko, może dziś jakieś zrobię i jutro dodam. Moja kicia jest jednak wierna, a wasz pupil pokazał wam kiedyś jaki jest wierny? Piszcie. I miłej nocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz